måndag 22 februari 2010

Rösta med fötterna ...

Efter en kall natt rusar elpriset ... och den elintensiva industrin gör oplanerade produktionsstopp.

Mr Walker ... den vandrande promemorian ... är på turné där han försöker locka kvinnliga sympatisörer med sin omvittnade sex appeal. Just idag är han mycket missnöjd med vintern ... och uppenbarligen förstår han inte vem som har hela ansvaret i den här situationen. Göran P?

Både energiförsörjning och kommunikationer sorterar under Centerpartiet ... och jag hoppas att väljarna inser vad ytterligare fyra år med Mama Olofsson och hennes cronies innebär.

Rune Lanestrand fortsätter med samhällsdebatten ... både lokalt och globalt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju din blog, men jag uppskattade den mer när den handlade om skog och skogsföretag..

(snart fd läsare)

ylven sa...

Och jag är en läsare som har tillkommit, pga att du skriver om lite annat. Jag uppskattar din humor!

/fd skotarförare

Indy sa...

Vi är alla olika ... och vad gör man när det inte finns nåt nytt på skogsfronten?

Skog är väldigt smalt ... men jag får fler besök på det här sättet, och till slut kanske fler besökare blir intresserade.